hilversum

Vastgoedbeheer & Makelaardij in Hilversum

Als eigenaar van een tweede woning voor vastgoedbelegging kan het zinvol zijn om alle zaken rondom het vastgoedbeheer uit te besteden. Niet alleen biedt het de nodige fiscale voordelen, maar het scheelt u ook een hoop werk en tijd. Als ervaren makelaardij neemt Vastgoed & Co. uw verhuurproces en het technisch en financieel vastgoedbeheer graag met goede kennis van zaken van u over. Voor de prijs hoeft u het niet te laten.

Wat kost technisch en financieel vastgoedbeheer ? 

We doen hard ons best om het technisch en financieel vastgoedbeheer in Hilversum betaalbaar te houden voor u als vastgoedeigenaar. Per huurcontract vragen we u maandelijks om een bedrag van slechts € 59 (excl. 21% btw). Voor de verhuurcourtage betaalt u eenmalig 75% over de huurprijs per maand (excl. btw). Maak kennis met onze uitstekende dienstverlening en neem contact met ons op om het financieel en technisch vastgoedbeheer met vertrouwen over te dragen aan Vastgoed & Co.

Financieel en technisch deel van vastgoedbeheer

Met het technische en financiële deel van vastgoedbeheer bedoelen we de huurbetalingen van uw huurder en alle communicatie die komt vanuit de huurder. Dit gebeurt bij ons online in een veilig en overzichtelijk portaal. Door alles bij ons onder te brengen, zorgen wij dat uw huurder op alle vragen een antwoord krijgt, dat onderhoudspartners worden aangestuurd bij technische meldingen en dat de huur digitaal wordt overgemaakt naar onze “Stichting Huurgelden”. Hierbij zijn transacties meteen aan de huurcontracten gekoppeld. Is er sprake van achterstanden, dan wordt dit efficiënter opgepakt. Alles om ervoor te zorgen dat u zorgeloos uw vastgoed verhuurt.

Online portaal voor vastgoedbeheer in Hilversum

 Het online portaal is er ook voor u als eigenaar. Neem een kijkje bij de huurcontracten en download ze, als dat nodig is. U vindt het ook de overige bestanden en indexeringen. Kiest u ook voor onze totaal oplossing voor vastgoedbeheer en verhuur? U heeft dan geen omkijken meer naar e-mails en telefoontjes van uw huurders en bij technische gebreken zorgen wij dat dit zorgvuldig wordt opgepakt en opgelost.

Verhuurproces uitbesteden aan Vastgoed & Co.

Geen huurinkomsten zonder een passende huurder. We staan voor u klaar als het gaat om het gehele verhuurproces in Hilversum. Via onze roadmap verhuur kunt u lezen dat we altijd starten met een kennismaking. Zo brengen we in kaart wat u nodig heeft voor het vertrouwd verhuren van uw vastgoed. Ziet u in ons de ideale partner, dan is de volgende stap het adverteren en het plannen van bezichtigingen. We selecteren potentiële kandidaten en we zorgen ervoor dat we alle benodigde documenten voor u verzamelen. Nu is het aan u om de juiste kandidaat aan te wijzen voor uw woning(en).

Zodra bekend is welke kandidaat uw huurder wordt, buigen wij ons over het opstellen van de huurovereenkomst en de ondertekening hiervan. Met onze slimme oplossingen kan het tekenen gewoon digitaal op een telefoon, tablet of computer plaatsvinden. Tot aan de sleuteloverdracht en de betaling van het maandelijkse huurbedrag staan wij voor u klaar. Kom met ons in contact om te kijken wat het uitbesteden van het totale verhuurproces in uw situatie oplevert. Vastgoedbeheer voeren we ook uit in Hilversum, maar ook in plaatsen als Laren, Huizen, Wijdemeren, Baarn en Amsterdam.

Decoration line
Wat u kunt verwachten van onze

Beheer services

Technisch
  • Oplossen van storingen
  • Aanspreekpunt voor huurders
  • Inspecties en inspectierapporten
  • Energie labels & puntentellingen
  • Preventief onderhoud uitvoeren
  • Project begeleiding bouw/renovatie
Financieel
  • Innen van huurpenningen
  • Opstellen jaarrekeningen
  • Indexeren van huren
  • Bewaken van huurbetalingen
  • Optreden bij huurachterstanden
  • Taxatie rapporten
Verhuur
  • Vrijblijvend adviesgesprek
  • Online adverteren
  • Bezichtiging
  • Huurovereenkomst
  • Inspectierapport
  • Sleutel overdracht